Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Fy för dejting

Av Anne-Sofie - 18 oktober 2009 21:57

Efter alla dejtingprogram jag sett på tv ikväll är jag glad att jag är singel. Är så otroligt osugen på att ge mig in i dejting-djungeln. Fy vad jobbigt med alla dessa dejter med killar man inser direkt att man inte passar ihop med. Rent statistiskt borde man ju behöva dejta bra många innan man träffar "rätt", och jag är inte en person som tycker att själva dejtandet är kul. Nä, jag vill att rätt kille bara ska stå där en vacker dag och att allt bara ska kännas självklart. Är jag orealistisk? Vill inte "leta". Tror bara man gör det jobbigare för sig själv.


Fast nu får det gärna dröja ett tag (gärna ett år) innan jag ger mig in i nåt på allvar, trivs alldeles utmärkt med att vara singel=) Jag kan faktiskt inte se riktigt hur min tid skulle räcka till en annan person också. Det måste isåfall vara en kille som klarar av att jag har intressen som tar MYCKET tid. Finns det öht sådana? Tveksamt...


Malin tog en jättesöt bild på elsa, tycker hon ser ut som en seriefigur, hihi=)

 


Kram&gonatt på er=)



 
 
Ingen bild

Fruädel

20 oktober 2009 13:57

Fast på något vis brukar det vara då man trillar dit, när man sagt, nä fy nu ska jag vara singel;-) kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Sofie - 12 januari 2011 14:23

Jag har läst en massa den senaste tiden om hur olika organisationer sköts, hur arbetslag kan fungera (och inte fungera), om hur det blivit som det är på dagens arbetsmarknad samt en hel del om uttmattnings tillstånd och sjukskrivningar. Och som jag k...

Av Anne-Sofie - 11 januari 2011 23:34


Nu har jag gjort mig av med den andra "nya" bloggen och går tillbaka till denna ett tag. Tänkte dra igång mitt bloggande igen. Dvs om jag känner att jag har något att skriva nån dag så gör jag det.   Så..vad har hänt sen sist? Oj oj, så mkt har h...

Av Anne-Sofie - 31 mars 2010 12:22

Ni har väl följt med till min nya blogg hoppas jag? Så att ni inte är här och undrar vart jag tog vägen. Var bara tvungen att kika in här och läsa lite. Vad tiden går fort, jag har snart kommit halvvägs genom min komvux termin och bestämt mig för vad...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 21:49

Nu kan ni smygkika på min nya blogg! blogg.annesofienord.com   Den är inte i närheten av att vara färdig och kommer säkert ändra utseende drastiskt, men håll till godo sålänge! ...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 10:49

Jag håller på att flytta. Inte i verkliga livet, det är bloggen som flyttar. Håller på och grejjar och fixar lite, det kommer en länk såfort jag är klar.   Idag är jag ledig, nice. Har lite att stå i.   Förressten, nu har jag aktiverat mitt g...

Ovido - Quiz & Flashcards