Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 13 oktober 2009 20:24

Som rubriken lyder har jag lidit av svår matfrossa hela dagen. Har satt i mig oändliga mängder godsaker, mackor och mat. Gjorde tex. en krämig tortellinigratäng med feta, kassler & soltorkade tomater på jobbet. Den gick jag och "provsmakade" hela eftermiddagen. Men nu har jag köpt nikotin tuggummin, ÄNTLIGEN!!=) Så nu är är jag nöjd igen, hehe=)


Putte, den lille raringen höll jag på att strypa imorse. Jag som gick och lade mig tidigt igår för att verkligen få sova ut och bli pigg igen, blev väckt första gången (vad jag minns) vid fyra snåret av en skogstokig katt. Han rejsade runt och lekte med allt han fick klorna i. Och dessa (klorna alltså) satte han även i mina fötter så fort jag rörde på mig. Jag vaknade naturligtvis varje gång. Vid sex-tiden var jag tröttare än när jag gick och lade mig, men det var bara att gå upp. Stackars Putten är så understimulerad, har dåligt samvete för att jag inte kan ha honom ute. Ska börja kolla lite smått efter omplaceringshem..om jag kan skiljas från honom. Jag är ju liksom lite fäst vid katteländetKyss


Just nu sitter jag och väntar på att min favoritserie Desperata Hemmafruarna skall börja! Har förberett med kanelthé med honung, macka samt ballerinakakor med pepparkaks smak (ska bli spännande att smaka) Tog en varm dusch när jag kom hem från stallet, så nu känns det väldigt mysigt att sitta här i soffan i morgonrock och duntofflor i värmen framför tv:n=)

 


Höres imorrn kanske!


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards