Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 22 oktober 2009 19:24

När jag körde hem från jobbet i mörkret nu på kvällen höll jag på att köra på en galen man som sprang ut rätt framför bilen, mitt i skogen. Jag satt och filosoferade över att batteriet i min mobil nästan var slut, och vad jag skulle göra om jag typ fick soppatorsk mitt ute i ingenstans och inte kunde ringa. Då såg jag i ögonvrån att något blixtsnabbt springer ut ur skogen. I en hundradels sekund var jag helt säker på att det var en älg, men sen såg jag att det var en stor karl (som uppenbarligen var trött på livet). Jag tvärnitade och skonade livet på den stackarn. Han reagerade inte alls på bilen, utan fortsatte bara kuta över vägen in i skogen på andra sidan. Skum typ.


Idag har jag semester från stallet. Skönt att vila upp sig lite. Tråkigt bara att Elsa inte är hemma=( Fast jag har ju Putte=)


Sitter och velar över att beställa kläder från H&M. Har gjort minst tusen önskelistor på deras hemsida, men det är något som tar stopp varje gång jag ska till att beställa. Jag är snål när det gäller kläder till mig själv helt enkelt. Livrädd att jag ska hamna i personlig konkurs om jag börjar "slösa" pengar på onödigheter som kläder. Till Lillan har jag utan att blinka beställt en sadel för nästan 8000:-


Kanske tar en sväng på stan nån dag och handlar istället. Kanske går bättre.


Här, en favorit i repris. Jag får inte nog av den här låten. Eller videon.


Ovido - Quiz & Flashcards