Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 27 oktober 2009 22:46

Har arbetat lång-pass, varit i stallet, storstädat, diskat mm, samt även hunnit kolla på desperata hemmafruarna. Känner mig mkt duktig och effektiv idag!=) Nu sitter jag i sängen och slappar, ska snart sova, ska bara skriva inköpslista till imorgon, då jag ska passa på att åka och handla eftersom jag är ledig. Ska försöka tvätta så mycket som möjligt också, nästan alla mina kläder ligger i tvättkorgen. Inte skoj.


Har föressten inte hört av min sadel nånting, väntar ivrigt på ett sms från posten där det står att jag kan gå och hämta den på ica. Snart.


..................

Har lite hjärnsläpp just nu och kommer inte ihåg vad jag skulle skriva (hade massa saker jag tänkt på) så jag lämnar det till imorgon, då min stackars hjärna förhoppningsvis klarnat lite.


Kramis på er

Ovido - Quiz & Flashcards