Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 2 oktober 2009 22:39

Finns det nån bättre dag än fredagen? Man har hela långa helgen på sig att göra vad man vill!

Själv ska jag fira mammas födelsedag igen, den här gången kommer två fastrar, ska bli jättekul att träffa dem. Det blir alldeles för sällan. Men först ska jag iväg på mitt premiärpass på gymmet, hehe=) Kl 11.15 imorgon fm börjar det!

På söndag är det ju kanelbullens dag, tänkte baka lite bullar och ta med till ett par kompisar och fika lite=)


Har ju pysslat lite här hemma, började med att måla hyllan i "korridoren"


innan (hade tyvärr börjat måla lite på den innan jag kom på att jag skulle fota)

 

efter

 

Sedan målade jag en tavelhylla och satte upp i samma korridor

 

Shoppade även en fin spegel som numera sitter på väggen utanför toaletten (se översta bilden)

 


..har även fixat lite mer saker, men inte fotat. Gör det imorgon så får ni se hur det blir!


Sålänge kan ni få en liten "Lillan bild", tagen i solskenet idagSkrattande

 


Nä, hörs imorrn. Kramar


Ovido - Quiz & Flashcards