Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 1 oktober 2009 22:16

Vad kallt det blev ute helt plötsligt!

Var i stallet nu på kvällen och Elsa frös så mycket så vi fick linda in henne i ett hästtäcke=)

   

Dags att leta upp bävernylon overallen till henne, haha=)


Imorgon ska jag jobba, skönt att det är kort dag samt fredag. I helgen kan jag förhoppningsvis hämta sadeln, jippi!=) Hoppas den passar nu då..


Just nu sitter jag och dricker nyponsoppa med vispad grädde, verkligen en underskattad dryck. Har lärt mig uppskatta det på mitt nya jobb, riktigt mumsigt=)


Kram kram

Av Anne-Sofie - 1 oktober 2009 09:50

Verkar som det bara var korkat att gå och jobba med ont i magen trots allt. Blev ju bra ett tag igår, men på kvällen fick jag super ont igen, så idag är jag hemma från jobbet. Sitter i sängen och dricker proviva mango-dryck som ska vara bra för magar, men märker ingen direkt skillnad.

Dessutom har jag nånting som börjar likna migrän i huvudet, stackars mig... Men det är nog bara nikotin abstinens skulle jag tro.


Skriver mer senare


Ha en härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards