Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 12 oktober 2009 20:21

Klockan är bara strax efter åtta men jag befinner mig redan i sängen redo att sova. Jag är verkligen trött som en apa och har ont i ryggen *gnäll gnäll* Men har vetekudden bakom mig och har tagit en voltaren, så det hjälper lite.


Idag har det varit heldag på jobbet. Samma sak imorgon. Alltså har jag inget speciellt kul att skriva om. Tyvärr. men i helgen börjar livet igen=)


Igår natt drömde jag att jag träffade på mitt ex. Han hade inte alls flyttat till Norge, som han skulle ha gjort. Vi snackade lite och det kändes bra. Det gjorde att jag, när jag vaknade började fundera på hur han har det. Har inte setts sen det tog slut ganska dramatiskt och abrupt. Känns lite konstigt och vemodigt att någon man varit bra vän med försvunnit helt och hållet. Hade kanske kunnat fortsatt vara en god vän om det inte slutat som det gjorde. Vet inte ens vart han bor eller vad han pysslar med. Fram till nu är det så jag velat haft det, men har blivit lite nyfiken faktiskt. Ja, ja..hoppas han har det bra. Vilket land han än befinner sig i!Glad Ibland kanske det förresten är bäst att inte veta något.


Har faktiskt i allmänhet känt mig lite vemodig, måste bero på nikotinabstinens för jag pendlar mellan att vara irriterad, arg, känslosam och deppig. Emellanåt glad också såklart=) Ska köpa mer plåster och tuggummin så jämnar nog humöret ut sig lite.


Nä ni, nu ska jag sova!


Kramar kramar



Ovido - Quiz & Flashcards