Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 30 oktober 2009 21:37

 


Visst har min orkidé blommat fint=) Jag har knappt skött den, trots detta blommar den gång på gång.


Nu är det dags för allhelgona helgen. Denna ska jag spendera på mitt jobb som är en gammal, ganska känd byggnad med sina egna spökhistorier. Det finns en del, och tydligen finns det ett övernattningsrum där personalen vägrar sova. Jag har inte sett något spökigt, men blivit lite hispig när jag är själv i köket på kvällarna. Ser saker i ögonvrån och inbillar mig att någon står bakom mig, men det är hjärnspöken bara.


Jag jobbar ju själv och rätt långa pass på helgerna. Det är ett väldigt stort kök och ibland får jag känslan av att vara på hotellet i "The Shining", filmen, ni vet. Fattas bara att jag tog mig runt på en trehjuling, haha=)

Ska bli en spännande helg, ska vara beredd med kameran för den händelse att något spöke skulle kika fram bakom nån gardin *hihi*  Men ni kommer väl ihåg min spökbild i spegeln? Kanske ska fota lite i speglarna också?Förvånad


Nä, dags att sova. Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards