Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 4 oktober 2009 08:59

Vaknade upp med träningsverk i varenda lite muskel i hela kroppen, underbart! Det är precis vad mina lata förslappade muskler behöver, ordentlig träning! Imorgon lär det vara ännu värre, men till onsdag hoppas jag det är över för då är det dags för boxning igen! Längtar nästan=)


Vi har ju haft invasion av getingar hos mina föräldrar i rummet där vi byter om till hästkläder. Det har varit runt 20 talet nya getingar vi fått haft ihjäl varje dag, och de har krypit i jackor, skor mm så man har fått vara noga med att skaka allt. Men igår fick jag nog! En geting-jävel låg i bakhåll när jag tog av mig stövlarna och attackerade min fot. Gud vad ont det gjorde! Känns fortfarande i foten. Getingstucken i oktober, inte illa va!?Flört


Vaknade av att Elsa stod i fönstret och glodde och morrade. Det beror på att marknaden är i stan. Precis utanför mitt fönster håller de på och stället upp försäljningstälten.

   


Ganska kul, men det betyder att jag är inlåst här hela dan. Kommer aldrig få ut bilen bland allt folk som kommer irra omkring på gatan.

Jag ska ta mig en promenad med Elsa snart och titta lite. Hoppas det blir bättre väder.


Återkommer senare!

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards