Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 31 oktober 2009 22:10

Ahhh!! Här försöker en hederlig arbetare sova, men vad gör grann-gubben? Jo han passar på att ha röjfest med Sven Ingvars eller vad de där dansbanden nu heter på högsta volym så det skallrar i fönstrena.. Vad gör man? Har inte lust att klä på mig och gå ner å knacka på, då blir man väl tvingad att dricka öl och lyssna på skvaller också... Nä, vuxna människa. Borde veta bättre. *arg*

Av Anne-Sofie - 31 oktober 2009 20:55

 

Eller vad tror ni?Tungan ute


..Nä, tyvärr var det dåligt på spökfronten på jobbet idag. Inte ens när jag försökte inbilla mig att det spökade hände det nånting.


Har nyss varit i Ekbolanda och käkat jättegod mat, är proppmätt! Jobbar imorgon med, sen är helgen äntligen slut. På måndag ska jag bara sova och sova.


Nu ska jag läsa lite!


Halloween kramar på er!

Ovido - Quiz & Flashcards