Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 26 oktober 2009 20:36

Och vips-är det snart tisdag igen!


I lördags blev det utekväll på BJ. Förfestade hos Malin. Var jättekul, men på slutet av kvällen blev vi bjudna på en massa drinkar. Gott och kul på alla sätt och vis, men på söndag morgon var det inte riktigt lika kul =/ Jag var så j-a bakis. Sov bort nästan hela dan. En rolig grej som hände i lördags var att jag träffade en gammal dejt jag inte träffat på riktigt länge. Såg lika bra ut som vanligtFlört Men men..här kommer lite kort!


Min outfit för kvällen. Enkelt och svart.

 


Malin, Marina och Sandra (som också lyckades slinka in på krogen=)

 


Jag i hyfsat nyktert tillstånd

 


Jag och Marina

 


Idag mår jag lite bättre än igår, men känner mig lite hängig. Vet inte om jag fortfarande är sliten eller om det är nåt virus på g. Kanske svininfluensan??Cool


Kram på er, nu ska jag sova bort min baksmälla en gång för alla.

Ovido - Quiz & Flashcards