Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 17 oktober 2009 11:23

Köpte ju ett moppset igår och idag när jag skulle montera ihop alltihopa så hittade jag ett rakblad (?!) i hinken. Såg ut som ett sådant man sätter i en sådandär grej man använder i bygg och städ sammanhang. Måste vara någon på maxi som tappat det där. Tur att jag tittade ordentligt innan jag började riva bort pappret som satt inuti hinken, annars hade jag kunnat bli ett finger fattigare=o


Idag är det regn och rusk utanför fönstret. Elsa tittade vääldigt skeptiskt på mig när vi kom ut och skulle ta en promenad. Promenaden blev inte så lång då hon tveksamt stretade emot i kopplet redan efter 10 meter. Hon kissade fort sen gick vi in.


Nu ska jag till Therese och sedan ska vi på loppis!


Dokumentation i form av bilder kommer senare idag om jag hittar några fynd=D


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards