Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 28 oktober 2009 21:29

Idag har jag varit helt ledig från allt känns det som. Härlig känsla=) Det enda jag har gjort är att jag har varit i Enköping. Tycker mycket bättre om Maxi i Enköping än Uppsala. Mycket mindre, fräschare och mysigare. Handlade en massa mat och matlagningstillbehör. Jobbar man som kock måste man ju ha åtminstonde basic grejjerna hemma i köket. Börjar faktiskt fundera på att stanna kvar i mitt yrke och satsa lite mer. Utvecklas och komma upp mig lite. Funderar i alla fall.


Har hunnit tvätta lite med. Och lekt med Elsa

 

(hennes favorit leksak *hihi*=) Gulligt)


Har varit trött hela dan, så här ser jag ut när jag är hemma och slappar. Inte smickrande men verklighet.

 


Just nu sitter jag och kollar på min favvo Leif GW Persson i efterlyst. Bra författare är han också. Håller just nu på att läsa "Linda som i Lindamordet" grymt bra.


Ledig imorgon också!


Kram på er

Av Anne-Sofie - 28 oktober 2009 15:56

..


Trodde aldrig jag skulle behöva göra det här, men bara för att tydliggöra- Jag har inte dejtat killen som står bakom mig på en bild på Malin´s blogg. Han är säkert en trevlig prick, men jag känner honom faktiskt inte ens. Så för er som gjorde den otroligt långsökta kopplingen-tyvärr, men nej.



Av Anne-Sofie - 28 oktober 2009 12:04

Hade sett fram emot en härlig sovmorgon, men det var ju naivt, haha! Hur kunde jag glömma lille Putte som alltid väcker mig runt sex på morgonen. Han vet ju inte om att det är min lediga dag.


Vaknade i alla fall på riktigt dåligt humör, men lyckades somna om. Är fortfarande inte på sådär lysande humör, men börjar bli bättre. Ska strax åka iväg till Enköping och köpa lite mat, kanske tar en sväng förbi ÖB och kollar om de har några reflextäcken mm. till ridturerna i höstmörkret.


Denna syn möter mig varje morgon när jag vaknar.

 


kram

Ovido - Quiz & Flashcards