Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 19 oktober 2009 20:26

Vaknade och var på riktigt skitdåligt humör. Klockan var mitt i natten, det var mörkt och ösregnade. Konstigt nog lyckades jag få på mig alla kläder, borsta tänderna och håret, kissa Elsa samt sätta mig i bilen med en stooor kopp kaffe. Bilresan till jobbet kändes som att den tog flera timmar och jag höll på att köra på en räv.


När jag kom till jobbet insåg jag att jag glömt mina nikotintuggummin hemma. Dagen hade alltså inte börjat bra..

Tur att jag bara jobbade kort dag, för jag pendlade mellan att vara snäsig och att börja gråta. När jag kom hem kastade jag mig över mina tuggummin och blev mig själv igen. Härligt=) Fan för nikotinet som påverkar mig så mycket!!*arg* Samtidigt är det så underbart.. Fasar för den dagen jag måste ta steget till att bli helt nikotinfri. Ska nog isolera mig ett par veckor då för säkerhetsskull. Annars kommer jag inte ha några vänner kvar=)


Försökte kolla lite på Färjan 3 (eller vad det heter) men det var så pinsamt att jag inte kunde kolla. Fattar inte folk att det dem gör och säger kommer att visas i tv? Även om de vid tillfället är fulla? Herregud människor, skäms på er!

På fyran var det matprogrammet med mat-Tina. Gäst var Pernilla Wahlgren *ryser*. Då stängde jag av och satte mig vid datorn igen. Ska slå på vid nio igen och kika på matakuten.


Imorgon jobbar jag låång dag. Kan inte någon ge mig några veckors semester? Snälla?? *blink blink*?



Ovido - Quiz & Flashcards