Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Anne-Sofie - 18 oktober 2009 21:57

Efter alla dejtingprogram jag sett på tv ikväll är jag glad att jag är singel. Är så otroligt osugen på att ge mig in i dejting-djungeln. Fy vad jobbigt med alla dessa dejter med killar man inser direkt att man inte passar ihop med. Rent statistiskt borde man ju behöva dejta bra många innan man träffar "rätt", och jag är inte en person som tycker att själva dejtandet är kul. Nä, jag vill att rätt kille bara ska stå där en vacker dag och att allt bara ska kännas självklart. Är jag orealistisk? Vill inte "leta". Tror bara man gör det jobbigare för sig själv.


Fast nu får det gärna dröja ett tag (gärna ett år) innan jag ger mig in i nåt på allvar, trivs alldeles utmärkt med att vara singel=) Jag kan faktiskt inte se riktigt hur min tid skulle räcka till en annan person också. Det måste isåfall vara en kille som klarar av att jag har intressen som tar MYCKET tid. Finns det öht sådana? Tveksamt...


Malin tog en jättesöt bild på elsa, tycker hon ser ut som en seriefigur, hihi=)

 


Kram&gonatt på er=)



Av Anne-Sofie - 18 oktober 2009 20:03

Jag skulle gärna vara ledig ett par dagar till, känner att jag skulle behöva det. Skulle behöva tid att fixa hemma samt sy lite. Saknar det, hinner ju aldrig, är ju så många andra saker man måste göra när man är ledig.


Imorse var jag uppe med tuppen och tog ut hästarna. Under resten av dagen har jag rensat ur en garderob och packat upp och diskat en massa glas och porslin. Har börjat måla på en byrå också, ska försöka hinna klart med den innan jag går och lägger mig.


Jag har faktiskt lagat mat idag också!=) Inte så ofta jag gör det hemma. Det blev ungsstekt kycklingfilé med vitlök, timjan och honung. Till det blev det potatismos, riktigt smarrigt på "hemma" potatis och med en rejäl klick smör i.

Inte nog med det, jag har bakat småkakor också. Och ätit småkakor. Massor=)


Nu sitter jag och lilla Elsa i soffan och myser och glor på tv. Har sett bonde söker fru, top model och nu är det ensam mamma söker. Finns inget vettigt att titta på, men ibland är det skönt att bara slötitta lite=)


Hörs snart!


Kram


Ovido - Quiz & Flashcards