Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Rubrik saknas

Av Anne-Sofie - 11 oktober 2009 10:22

Haha, min lediga söndag och det ösregnar. Typiskt.


Har haft fullt upp senaste dagarna. Igår var jag till Västerås efter jobbet och lämnade tillbaka sadelnRynkar på näsan  Men längtar till min Lexington kommer!=)

Sedan var det bara att kasta sig i duschen och snabb fixa sig för bion. Jag och Malin var och såg "Flickan som lekte med elden" igår. Den var jätte bra! Jag har läst böckerna och i filmerna ser allt ut precis som jag tänkt mig. Den filmen kan jag rekomendera!


Igår morse hade jag närkontakt med fem (!!) älgar. Dessa stod och mumsade gräs på en åker precis bredvid vägen. Jag höll på att sätta kaffet i halsen (har alltid kaffekopp med mig när jag kör till jobbet på morgonen=) Klart att man vet att det finns älgar lite här och var i dessa trakter, men fem älgar på nära håll ser ändå rätt mäktigt ut.

Jag försökte ta kort, men tyvärr var det för mörkt. Jag måste skaffa en bättre kamera så att jag kan dokumentera när sådanthär händer=)


Jag har ganska nyligen vaknat, skulle ta sovmorgon men Putte och Elsa har bråkat som just hund och katt. Jag blir tokig på dem. Aldrig kan de låta mig få sova ut...


De närmsta timmarna tänkte jag bara hålla mig inomhus och mysa framför tv:n. Kanske äta nåt gott eller baka kakor.


Hörs!

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Sofie - 12 januari 2011 14:23

Jag har läst en massa den senaste tiden om hur olika organisationer sköts, hur arbetslag kan fungera (och inte fungera), om hur det blivit som det är på dagens arbetsmarknad samt en hel del om uttmattnings tillstånd och sjukskrivningar. Och som jag k...

Av Anne-Sofie - 11 januari 2011 23:34


Nu har jag gjort mig av med den andra "nya" bloggen och går tillbaka till denna ett tag. Tänkte dra igång mitt bloggande igen. Dvs om jag känner att jag har något att skriva nån dag så gör jag det.   Så..vad har hänt sen sist? Oj oj, så mkt har h...

Av Anne-Sofie - 31 mars 2010 12:22

Ni har väl följt med till min nya blogg hoppas jag? Så att ni inte är här och undrar vart jag tog vägen. Var bara tvungen att kika in här och läsa lite. Vad tiden går fort, jag har snart kommit halvvägs genom min komvux termin och bestämt mig för vad...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 21:49

Nu kan ni smygkika på min nya blogg! blogg.annesofienord.com   Den är inte i närheten av att vara färdig och kommer säkert ändra utseende drastiskt, men håll till godo sålänge! ...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 10:49

Jag håller på att flytta. Inte i verkliga livet, det är bloggen som flyttar. Håller på och grejjar och fixar lite, det kommer en länk såfort jag är klar.   Idag är jag ledig, nice. Har lite att stå i.   Förressten, nu har jag aktiverat mitt g...

Ovido - Quiz & Flashcards