Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anne-Sofie - 30 maj 2009 16:56

Har äntligen fattat hur man får text till bilderna! Nästan iaf...blev lite fel med bilden från återvinningsstationen, ni får ha överseende med det..


Började gårdagen med ett besök på återvinnings stationen, hjälpte mamma att slänga nästan en full hästtransport med byggskräp. Det är en del riktigt skumma människor som jobbar där..


På kvällen följde jag och några till med för att kolla på Malin´s hoppträning. Elsa fjäskade in sig hos några andra som satt och kollade, snacka om översocial hund;)


Idag följde jag och Sandra med till Maxi för att köpa mammas hett efterlängtade hammock. Det slank såklart med lite saker i min shoppingkorg oxå=) Köpte äntligen Hawaiian Tropic´s  "Beach Balm" som jag velat ha jätte länge. Sen ägnades det flera timmar åt solning. Blev lite brun hoppas jag.

Har suttit lite i hammocken, lekt med hundarna och njutit av vädret.


Snart ska jag ta ut Lillan på en liten motionsrunda sen ska vi åka och kvälls-meta lite aborre, men med min tur får jag på min höjd en liten sketen mört =/ Men det är super mysigt att bara sitta på bryggan och titta på flötet och filosofera över livet en ljum och fin sommarkväll=)

Ovido - Quiz & Flashcards