Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Anne-Sofie - 1 maj 2009 23:44

Jag och Lillan tog en liten kvällstur, hon är så snäll min lilla kuse=D

Såhär nöjd var hon efter promenade

Av Anne-Sofie - 1 maj 2009 16:54

Har nyss varit och tittat på ett superfint hus som jag skulle vilja hyra! Huset är byggt nångång på slutet av 1700-talet i den där gamla stilen som jag gillar, jättefin trädgård med flera äppelträd och fina rosenbuskar. Finns tom. jordkällare och ett litet växthus(i renoveringsbehov visserligen) Ganska stort hus, ca 130kvm och fem rok. om man räknar med lilla rummet på övervåningen. Som grädde på moset fanns det två stall på gården med jättefina hagar och ev möjlighet att hyra stallplats. Nära stan är det oxå..suck...det enda kruxet är att jag inte har råd med ett helt hus själv.

Nån som är sugen på att dela?=D

Ovido - Quiz & Flashcards