Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Anne-Sofie - 27 maj 2009 21:55

Hade en riktigt bra dag på stan idag! Först mötte jag upp en kompis för fika/lunch på Café Linné, satt och pratade ett tag, var mkt roligt!


Sedan gick jag en sväng i affärerna och träffade på ännu en kompis som jag inte träffat på länge. Hon tyckte mitt hår var jättefint, det var kul=)  Såg MASSOR med kläder jag skulle vilja ha, men höll i plånboken. Ända tills jag kom till Scorett, farliga ställe! Dit ska man inte gå om man inte är beredd att köpa något. Provade flera skitsnygga skor innan jag fastnade för två par. Det ena paret var superhöga jätte obekväma men sååå snygga! =D Men jag tog mitt förnuft till fånga och köpte det andra paret med lägre klack. Bättre att gå i och jag blir inte så satans lång, hihi=)


Red på banan idag i omväxlande fint och soligt väder/storm/regn sen fint igen. Var så himla kul för såfort det började regna tvärstannade båda kusarna och vände rumpan mot vinden, sen stod dem så tills det slutade. Var bara att glömma att försöka dressyra.

Vi övade galopp fattningar, Lillan blir bättre och bättre på det, även om det smyger sig in lite bakutsparkar här och där, men det kan man ju stå ut med=)


Lite bilder på skorna, högklackisarna-Don´t worry, I´ll be back for you!!=D

Av Anne-Sofie - 27 maj 2009 00:29

Hittade en till bild från samma tillfälle i mobilen med samma "ansikte" och zoomade lite....


Vad är det för konstigt fenomen? Kan det ha blivit någon konstig spegling eftersom jag tog bilden i spegeln??


Nån som har förslag på vad det kan vara? Kommentera gärna!!

Ovido - Quiz & Flashcards