Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Anne-Sofie - 12 maj 2009 21:30

Jag var på visning i söndags. Ett litet torp på 45kvm, JÄTTE gulligt=) Nära stan oxå. Behövs omfattande moderniseringar på lång sikt, men det är billigt och jag ser möjligheten till en mkt god affär...synd bara att jag inte har några pengar, haha! När jag fått jobb och kan ta lån ska jag köpa ett litet billigt torp och rusta upp.


Idag har jag käkat lunch på stan med en kompis sen blev det shopping av lite "billighets" smink på H&M och ett par snygga turkosa örhängen.


Idag red vi på ridbanan. Vi har ju somsagt börjat sätta igång kusarna på riktigt och idag började jag galoppera Lillan. Hon är så svag i "galopp musklerna" så det är riktigt jobbigt för henne, men hon gör sitt allra bästa som vanligt=D


Bild på huset och Lillan&jag idag samt örhängena (lekte lite med webcam, hihi=)

Ovido - Quiz & Flashcards