Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Anne-Sofie - 18 maj 2009 19:13

Har gjort absolut INGET nyttigt idag... Sov länge och vaknade med en fruktansvärd huvudvärk tack vare spänningar i axlarna...skitkul. Men efter lite värktabletter mår jag bättre. Har duschat, haft lite hemma spa samt fixat naglarna, surfat, lyssnat på ljudbok och tittat på regnet.


Nu sitter jag och äter helt nybakta jättegoda bullar och dricker kaffe och surfar planlöst.


Nä, snart får det börja hända lite grejjer! Dags att kasta sig ut i verkliga livet igen.

Vilken tur jag har haft som har haft möjligheten att få denna återhämtningsperiod, inte alla som får det=)

Av Anne-Sofie - 18 maj 2009 11:30

Hästnörd som jag är-här kommer klipp från igår när vi red i ridhuset!

Både Lillan och jag är trötta och omusklade och det blev ridning lite på måfå bara, men fin e hon, kusen!=D

I höst ska vi ge oss ut på tävlingsbanan!!

Ovido - Quiz & Flashcards