Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anne-Sofie - 26 maj 2009 23:44

...kollade nyss igenom min blogg och upptäckte en grej när jag tittade på det här kortet!


Ser inte det här lite spooky ut??!! =O Ser ut som ett ansikte som tittar fram under sängen..

Är nog en tröja som ligger lite konstigt bara, men ska nog ta mig en extra titt under sängen innan jag somnar i natt;)

Av Anne-Sofie - 26 maj 2009 23:08

Men det är inte jag som klippt mig, tack och lov!=)

Jag har satt saxen i Lillan´s blonda hårsvall. Inget mer hippie stuk med lång flygig man, nu är det tävlingshäst looken som gäller! Man vill ju smälta in på  dressyrtävlingen när det är dags för en sådan.

Sätter in en bild, lite dålig kvalitet men det är nog bra för då syns inte alla skavanker i min klippning, hihi=) Får fila lite mer på frisyren imorgon.


Igår shoppade jag lite hästgrejjer, gjorde riktiga fynd! Rea på ridkläder för barn(!) så jag hittade supersnygga ridbyxor för 99:-st. Köpte ett par beiga samt ett par vita tävlingsridbyxor. Köpte även en dunväst för 99:- samt ett schabrak för 69:- (bild nedan) Vad härligt det känns när man handlat billigt!=D


Har nyss kommit in från en kvälls ritt, Nikke, Malins häst har tappat en sko (igen!) så vi får rida ensamma till han fått en ny dojja.

Lillan såg spöken lite överallt ikväll, speciellt en röd bil som stod på ett ställe den inte brukar stå på var riktigt läskig. 


Innan det så var jag och fikade hos ett par kompisar, åt jättegod mat och choklad tårta till efterätt, var supertrevligt som vanligt=)


Har vänt på dygnet senaste tiden, detta skyller jag helt och hållet på datorn då det finns alldeles för mkt filmer/ljudböcker man kan titta/lyssna på. Men imorgon måste jag upp tidigt, ska träffa en kompis på stan vid elva. Kan hända att det blir lite shopping när jag ändå är bland alla roliga affärer, får se. Det blir bilder på det imorgon isåfall!


Här är lite Lillan bilder, godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards