Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Anne-Sofie - 9 maj 2009 15:14

En hel helg framför mig, härligt!=)

Jag ska rida, träffa kompisar och lata mig.


Har betat av min lista på grejjer att göra rätt bra, igår skickade jag iväg en massa papper till alfakassan så nu ligger bollen hos dem. Undrar om jag får ngra pengar. På tisdag ska jag till AF och "verifiera" mitt senaste arbete. Skoj.


Har tittat lite efter bostäder men finns inte mkt just nu, är jättesugen på nytt boende=) Vet precis hur jag vill inreda. Eftersom jag inte äger en enda möbel så kan jag köpa precis vad jag vill. Tänkte ta en del från ikea och resten från blocket och loppis om jag hittar fina grejjer=)


Tog en bild på Lillan när Malin prasslade med hästgodispåsen. Lillan fick väldigt lång hals, hihi=)

Malin red liten stud på Lillan på ridbanan igår och det var kul att se nån annan rida henne. När man själv rider ser man ju bara halsen och öronen=) , men hon är riktigt fin, min lilla kuse! Jag behöver nog inte skämmas när vi ger oss ut på tävlingsbanan! 

Ovido - Quiz & Flashcards