Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Anne-Sofie - 14 maj 2009 11:59

Precis så är det idag!

Gick upp tidigt idag och åkte till AF för att verifiera mitt senaste arbete. Får ångest bara jag kliver innanför dörrarna på arbetsförmedlingen...så obehagligt!


I rena skräcken sökte jag tre jobb när jag kom hem. Smart uttänkt av AF,haha!


Idag har jag grym träningsvärk i hela kroppen efter mitt stallstädnings maraton igår så nu tänker jag sitta här vid datorn hela dan. Kanske tar en paus för "eftermiddagslur" lite senare bara=)


Elsa var lite nyfiken och ville se vad jag höll på med så passade på att ta lite kort, hon är världens svåraste att fota eftersom hon aldrig är stilla. Rätt som det var fick hon pussanfall, men fick en hyffsad bild!

Av Anne-Sofie - 14 maj 2009 11:27

Såhär ligger de och latar sig i solen dagarna i ända! Ganska skönt liv=D

Ovido - Quiz & Flashcards