Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Paranormal activity

Av Anne-Sofie - 18 november 2009 20:41

Har du svaga nerver? Mörkrädd? Kan inte sova ensam? Då skall du INTE se denna film. Fyfan vad läskig den var bitvis.. *ryser* Tur att jag har vakthunden Elsa hemma. Hon biter alla spöken som inte kan hålla tassarna borta från matte. Känns tryggt.


Till nånting helt annat, jag ringde på en annons om stallplats här i krokarna tidigare ikväll. Jag, mamma och Malin kom gemensamt överens om att enough is enough och vi tänker helt sonika ackordera in kusarna över hösten/vintern/våren. Den jävligaste årstiden.


Stället vi ska åka och titta på imorgon låter nästan för bra för att vara sant! Nytt och fräscht, 14 kvm stora boxar, spolspilta med varmvatten, 12 timmars utevistelse, fina ridvägar, kiropraktor,tränare,hästbutik samt täckes-tvätt finns på gården. Och det bästa av allt-ett ridhus vägg i vägg med stallet. Man behöver mao inte gå ut öht om man ska rida i ridhuset!! Just detta har jag alltid drömt om att ha=D

..så då var det bara det här med ekonomin. Blir tvungen till att dra åt svångremmen lite, men det är det faktiskt värt. Ska man ha häst ska det vara roligt, inte kännas som att "pissa i motvind" som en av oss så träffande uttryckte det.


Ikväll ska jag surfa runt lite och kolla fler stallplatser, kanske käka nåt gott för att stilla nikotinabstinensen samt lyssna klart på "Hoppsan jag är död".


Vad ska ni göra?


kramar

 
 
Ingen bild

Ullis

19 november 2009 17:14

Låter som ett klokt beslut, även om det blir dyrt! Häst har man för att det är roligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Sofie - 12 januari 2011 14:23

Jag har läst en massa den senaste tiden om hur olika organisationer sköts, hur arbetslag kan fungera (och inte fungera), om hur det blivit som det är på dagens arbetsmarknad samt en hel del om uttmattnings tillstånd och sjukskrivningar. Och som jag k...

Av Anne-Sofie - 11 januari 2011 23:34


Nu har jag gjort mig av med den andra "nya" bloggen och går tillbaka till denna ett tag. Tänkte dra igång mitt bloggande igen. Dvs om jag känner att jag har något att skriva nån dag så gör jag det.   Så..vad har hänt sen sist? Oj oj, så mkt har h...

Av Anne-Sofie - 31 mars 2010 12:22

Ni har väl följt med till min nya blogg hoppas jag? Så att ni inte är här och undrar vart jag tog vägen. Var bara tvungen att kika in här och läsa lite. Vad tiden går fort, jag har snart kommit halvvägs genom min komvux termin och bestämt mig för vad...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 21:49

Nu kan ni smygkika på min nya blogg! blogg.annesofienord.com   Den är inte i närheten av att vara färdig och kommer säkert ändra utseende drastiskt, men håll till godo sålänge! ...

Av Anne-Sofie - 30 december 2009 10:49

Jag håller på att flytta. Inte i verkliga livet, det är bloggen som flyttar. Håller på och grejjar och fixar lite, det kommer en länk såfort jag är klar.   Idag är jag ledig, nice. Har lite att stå i.   Förressten, nu har jag aktiverat mitt g...

Ovido - Quiz & Flashcards