Alla inlägg den 5 november 2009

Av Anne-Sofie - 5 november 2009 21:48

Har verkligen frossat i mat och godsaker senaste veckorna. Är det reptilhjärnan som vill lagra inför vintern, eller övar jag undermedvetet för jul-2009? Nä, nu ska det bli ordning igen. Inte så mycket socker, det blir jag bara så jävla trött av i slutändan.


Jag har äntligen precis kommit hem och sitter nu ordentligt nerbäddad under duntäcket i min säng med datorn i knä´t. Bästa stunden på dan=) Och imorgon är det fredag, jag jobbar kort dag och är ledig i helgen, kan det bli bättre?

Har inga planer för helgen, mig gör det inget om det blir tvärlugnt. Skulle behöva en sådan helg. Hinna städa och tvätta och kolla på tv.


Nä, har faktiskt inget vettigt eller intressant att komma med idag, så jag tror inte jag skriver mer.


Kramar kramar

Ovido - Quiz & Flashcards