Alla inlägg den 23 november 2009

Av Anne-Sofie - 23 november 2009 21:25

Idag plockade vi ihop det mesta av hästarnas grejjer och åkte iväg till nya stallet och lämnade dem.

I den här boxen ska Lillan bo. Lyxigt va!!

 


Malin tog mer bilder på stallet, kolla in hennes blogg så kommer de säkert där snart.


Vi kanske flyttar hästarna redan på onsdag, ska bli så himla kul!!=D


Appropå tidigare inlägg om att färga håret, här kommer en bild på håret som det är nu. Det ser nog lite ljusare ut än vad det egentligen är då jag sitter precis vid fönstret. Och ha lite överseende, orkade inte sminka mig idag, hehe=)

 



Vad tycker ni? Ska jag färga mörkare eller är det bättre som det är?


Och till sist, en liten bild på min finaste lilla Elli bejbi som tar liten paus, det är jobbigt att uppfostra katten Putte. Finns ingen gulligare hund=)Kyss


  Imorgon är det bara att pallra sig till arbetet igen. Jobbar lång dag *suck* Men det är snart helg igen. Och Globen!=)


kram å gonatt alla

Av Anne-Sofie - 23 november 2009 10:14

Fick en fixidé nu, och blev jättesugen på att färga håret! Tänkte isåfall köra med den gamla beprövade intensivtoningen i nån brun färg.


Har velat lite ang. mitt hår senaste tiden. Har inte tonat på ett halvår och har tänkt att jag kanske ska bli aningens ljusare istället. Eller helt enkelt vara au naturel och ha min egen råttfärgade nyans.. Men börjar lessna nu och jag tycker verkligen att det är snyggt med en mörk blank hårfärg=)


Vad tycker ni??

Av Anne-Sofie - 23 november 2009 09:30

Så var ÄNTLIGEN helgen slut. Det var segt och trist att jobba, men allt gick bra och maten blev god.


Idag är jag ledig, har passat på att ta sovmorgon. Har även hunnnit med morgon promenad med Elli samt slängt in tvätt i maskinen. Nu sitter jag med en stor mugg kaffe och har precis ätit frukost. Såhär skulle alla dagar börja=) Lugn och ro!


Den här veckan händer det flera roliga saker! Idag ska jag och Malin börja flytta grejjer till nya stallet och fixa lite där. På söndag flyttar vi ju=)


På torsdag är det lön, på fredag premiär för luftslottet som brann (om man vill se den) och på lördag är det Globen horse show!!=D Plus att det är första advent och det finns en rätt stor chans att min sadel kommer denna vecka=)
Skriver mer senare!
Kram
Ovido - Quiz & Flashcards