Alla inlägg den 25 november 2009

Av Anne-Sofie - 25 november 2009 22:11

Har haft en riktig tv kväll för ovanlighetens skull. Värmde upp lite med ett halv avsnitt av bonde söker fru. Mkt underhållande trots att jag inte följt det helt och hållet. Tråkigt nog verkar det inte direkt spira av kärlek hos någon av bönderna. Trist. Men det ger sig säker. Fyran kanske borde haka på 6:an´s Paradise Hotel trix och knep? Släng in några helrör sprit, lås in dem i huset, ev kanske lite konkurrens i form av några supersnygga lättfotade jokrar och voilá! Succe=)


Sedan spanade jag in Efterlyst. Vill helst inte inse vilka jävla typer det finns där ute i världen, men det är väl lika bra så att man inte är naiv och utsätter sig för onödiga risker.

Min favvo Leif GW Persson satte sig själv i blåsväder i kvällens avsnitt då han något klumpigt och dessutom i just detta fall felaktigt uttalade sig om invandrare som överrepresenterad grupp i en viss typ att brott. Oj, han fick ta lite skit där ett tag verkade det som, men jag tyckte han löste det på ett ödmjukt och smidigt sätt tillslut.


Som ni kanske märker har det inte hänt speciellt mkt värt att skriva om i verkliga livet idag. Men imorgon kanske jag har nåt sköj att skriva om, vem vet. Troligtvis inte.


Men kram och gonatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards