Alla inlägg den 15 november 2009

Av Anne-Sofie - 15 november 2009 17:55

Märkligt hur hjärnan kopplar av när man är ledig och är själv hemma. Jag har absolut inget att skriva om idag egentligen. Hjärnan har tydligen också tagit helg.


Men nu är det ju en vana att skriva lite varje dag och inget jag kan strunta i bara sådär. Men ska hålla mig kort så ni inte blir totalt uttråkade.


Min dag:

Väckarklockan ringde 07.10 Tittade ut genom fönstret och ville genast bara förtränga att jag har häst och somna om.

Men jag åkte till stallet, tog av och på täcken, släppte ut hästar, mockade, släpade hösilage, bar vatten och sopade. Allt detta medan regnet skvalade utanför och helt utan tillskott av nikotion. Ingen humörhöjare direkt.

Men hästarna var snälla och söta i alla fall.


Sedan åkte jag hem. Vet inte riktigt vad jag gjort med tiden, men jag har lyckats tvätta nästan alla mina kläder, baka fyra minipajer med köttfärs, kantareller och ost. Sortera i datorn lite. Städat hemma. Svarat på lite mail. Duschat. Kollat på reprisen av Desperate Housewives. Och nu sitter jag här i morgonrocken och funderar på vilken film jag ska välja att titta på.


Måndag imorgon *ryser*


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards