Alla inlägg den 13 november 2009

Av Anne-Sofie - 13 november 2009 21:26

Börjar uppskatta Enköping mer och mer. De har mkt bättre utbud av kurser på komvux tex. Och de har inget officiellt sista datum för ansökan. Bara det liksom.. Så jag har skickat mina ansökningar dit istället för till Uppsala som bara har dragit in på kurser.


Imorse trodde jag att jag fått svinflunsan. Hehe=) Nä, men mådde inget vidare. Var sjukt trött (vilket verkligen syntes i spegeln) när jag vaknade. Hade grymt ont i huvudet och musklerna i ryggen samt hosta. Släpade mig till jobbet, men blev betydligt bättre när Voltaren tabletten börjat verka. Är lite små dassig igen, men tänkte sova bort förkylningen i helgen.


Nu är det bara två veckor kvar till Globen horse show!! Och mindre än två veckor kvar till Lillan´s klinikbesök. Mindre roligt. Men det är ju lön också vilket gör att det går ungefär jämnt ut med roligheter och tråkigheter.


Nu ska jag fredags slapppa lite.


kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards