Alla inlägg den 19 november 2009

Av Anne-Sofie - 19 november 2009 21:35

Sådärja! Lillan flyttar till värsta lyx-stallet om drygt en vecka=) Nikke, Malins häst flyttar även han, så de kommer fortsätta vara boxgrannar.


Vi var och tittade på stallet idag, och det var ju inget att disskutera ens. Det verkar hur bra som helst. Hästhållningen verkar dessutom vara helt i linje med vad vi anser vara bra för djuren. Så vi skrev på kontrakten=)


Nu hoppas jag bara på att Lillan får bli fräsch snart så vi kan komma igång! Kommer dokumentera flitigt med bilder mm här!

..och hoppas min sadel kommer snart. Borde dyka upp vilken dag som helst nu *längtar*


Jag har precis satt i mig massor med bbq-revbenspjäll plus stor portion pommes frites. Gott, men usch vad mätt jag är. Nu kommer jag somna gott=)


Kramar och natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards