Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anne-Sofie - 2 november 2009 21:29

Jag som absolut inte skulle köpa något mer den här månaden kom idag hem med två par skor

   

 Men det blev inte så dyrt i alla fall.


Idag tog jag sovmorgon ända till 10.30 Underbart=) Sedan har jag somsagt varit på shoppingrunda, tagit hand om hästar och nu sitter jag hemma och käkar goda färska dadlar med ost och dricker äppeljuice. Och längtar till julen.. Ska bli så mysigt när man får börja julpynta. Har börjat fila lite på det årliga pepparkakshuset. Har blivit mer och mer spektakulära ritningar varje år. Dock brukar jag förbanna mina påhitt varje gång. Men det hör till, annars skulle det inte vara jul=)


Har förresten snart bloggat ett år. Det trodde jag aldrig. Trodde att jag skulle lessna efter en månad, men icke! Jag gillar bloggandet, och förra månaden ökade jag mitt besöksantal med över 200 unika besökare jämfört med månaden innan. Det var kul att se=)


Näni, nu är det dags för min skönhetssömn!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards