Alla inlägg den 14 november 2009

Av Anne-Sofie - 14 november 2009 20:57

Fyra molokna kusar stod och väntade på mig ute i regnet när jag kom till stallet. Stackars söta hästarna..

Men jag mockade, halmade riktigt ordentligt och lade in mat i boxarna åt dem, sen fick de äntligen komma in. De var inte svårövertalade direkt.


Lillan var som tur var torr under täcket men som en dränkt katt på resten av kroppen. Lillan hatar att vara blöt, hon brukar slänga sig ner och rulla sig så fort hon kommer in i boxen om det regnat ute.

 

Idag fick hon mysig och gosig pyjamas på sig=)



Fyfan alltså, nu kan det inte bli sämre väder. Det har regnat och varit grått precis hela dan. Det är lera överallt och inte en skymt av solen på flera veckor..*suckar*


Ikväll ska jag städa lite sen ska jag leta upp nån riktigt bra film, ta ett glas vin och bara mysa=)


Kram kram

Av Anne-Sofie - 14 november 2009 17:06

Skrev nyss ett långt inlägg, men min uppkoppling har djävlats hela dan så allt smart jag skrivit försvann. Typiskt. Men skriver mer sen när jag varit i stallet och tagit hand om våra små kusar.

Då kanske tänket funkar lite bättre också (har slutat med nikotintuggummin och har liiiite abstinens)


Kram på dej

Ovido - Quiz & Flashcards