Alla inlägg den 24 november 2009

Av Anne-Sofie - 24 november 2009 19:57

Ganska ofta önskar jag att jag hade en anonym blogg, då skulle jag kunna skriva om precis ALLT som händer i min vardag. Nu kan jag ju inte göra det då det verkligen skulle vara att hänga ut människor. Jag tror tom. att jag på vissa sätt skulle bryta mot lagen om tystnadsplikt. Men gud vad mkt roligare det skulle vara att läsa!


Idag var en sån där jävlig dag. Trist stämning och mkt upprörda känslor. Och sen har det mesta gått snett. Fick tex höra att det blivit krångel med min lön, som det verkar nu får jag bara runt en tredjedel imorgon. Hoppas jag får resten innan räkningarna skall betalas. Dessutom är det nån dryg jävel som envisas med att sno min parkeringsplats och min sadel som jag beställde för hundra år sedan visar inga tecken på att dyka upp inom den närmsta tiden.


TUR att jag har roliga saker att se fram emot iaf!=)


Snart dags för veckans avsnitt av desperata hemmafruarna, ska ta och vika lite tvätt och göra en stor kopp the och sedan sätta mig och bara mysa i soffan.


kramar

Ovido - Quiz & Flashcards