Alla inlägg den 17 november 2009

Av Anne-Sofie - 17 november 2009 22:29

Precis så känner jag mig idag. Sentimental och lite lagom nedstämd. Skulle kunna lägga mig ner och böla och deppa ihop totalt om jag kände för det, men det vill jag inte. Inget känns roligt just nu.

Halvsomnade en stund på sängen och orkade inte ens släpa mig upp till Desperate Housewives. Då är det illa.


Min gissning är att det är ett av många nikotionabstinens symptom. Men vad gör man åt det? Kan jag inte få gå i ide och vakna lite närmare jul när snön kommit och bättre tider väntar? Eller förresten, jag kan vakna efter jul för jag jobbar på julafton(!). Skit oxå.


Nä, slutgnällt för idag. Imorgon vaknar jag pigg och glad och förstår inte vad jag tänkte på när jag skrev det här.


Kram å gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards