Alla inlägg den 8 november 2009

Av Anne-Sofie - 8 november 2009 17:44

Har inte skapat en endaste liten skiss ens. Har inte ens fixat mat, utan blev sittande vid datorn. Men jag provade lite smink, kunde inte låta bli. Är så sällan jag får tillfälle att sminka mig mycket. Det kan man väl se som lite kreativt iaf?;)


Här kommer lite foton på sminkresultatet i äkta fjortisstil. ..Och ja, jag är uttråkad.


        


Av Anne-Sofie - 8 november 2009 12:00

Idag har jag verkligen utnyttjat tiden. Gick upp tidigt och åkte till stallet. Släppte ut hästar och mockade och fixade i stallet. Vid tio var jag hemma igen och har hunnit med en varm lång dusch, lunch och slösurfat lite. Har tänkt viga dagen åt kreativa saker. Tänkte sy en jobb skjorta och kanske måla eller teckna lite. 


Tyvärr har jag tappat farten lite och funderar på att titta på en film först. Men det är väl lite av lyxen med att ha en en hel dag för sig själv. Att man kan göra precis vad man vill när man vill.


Igår tömkörde jag Lillan en stund på ridbanan. Hon är halt igen. Jag orkar inte. Men det är väl bara att bita ihop och beställa tid på Ultuna. Jag som har en sadel på väg och allt. Hade verkligen sett fram emot att börja rida igen. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? *suck..*


Nä, ska inte deppa ihop för det. Nu blir det film och godis=)


Kram på er


(sätter in bilder senare om jag lyckas skapa något!)

Ovido - Quiz & Flashcards