Alla inlägg den 30 september 2009

Av Anne-Sofie - 30 september 2009 16:42

Ny funktion, vem blir först med att inviga den??Skrattande Kom igen nu, inte vara blyga! Vill ju veta vilka ni är som tittar in här=)

Av Anne-Sofie - 30 september 2009 14:22

Jag, alltså.


Imorse släpade jag mig till jobbet i magplågor. Ska man göra det? Har så jäkla svårt att sjukanmäla mig, känns som fusk även om man egentligen borde ligga kvar i sängen..


Men men, före lunch nångång släppte värken och vips så var jag frisk igen, så det var ju tur att jag inte stannande hemma.

Tur att jag sällan är sjuk i alla fall. Blir jag sjuk är det bara massa konstigheter. Tidigare i år åkte jag tex. på virus på hörselnerven (även av mig kallad "vingelsjukan) vilket var en hemsk upplevelse. Då var det inte snack om att ens sätta sig i bilen, jag var som ett fyllo och klarade knappt av att vingla in på toaletten, haha=) Det måste ha sett roligt ut.


Nä, nu måste jag skynda mig till stallet så jag hinner träna senare i kväll.


Kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards