Alla inlägg den 2 september 2009

Av Anne-Sofie - 2 september 2009 23:51

Det är vad som väntar vid nästa löning=)


Jag har äntligen fått min alfakassa ersättning beviljad!!*jippie*

Efter fem månader av i princip ingen inkomst så kommer det kännas härligt i plånboken=)


Underbart att känna att närmaste framtiden är tryggad ekonomiskt. Sjukt att det påverkar en så mycket, pengar. I alla fall när man ligger på gränsen till "katastrof" en längre tid. Vissa säger att pengar inte gör en lycklig, men just nu stämmer detta inte på mig. Jag är glaaaaaad!=)


Jag har som sagt börjat arbeta igen och trivs förträffligt! Trött är jag dock. Som en apa. Men snart är det helg och då är jag ledig.


Har sytt klart min andra klänning nu och börjat på en kuvert väska. Bilder kommer när jag hinner fota.


Nu ska jag lyssna på Aino Trosell´s "Järngreppet" och äta en macka med jordnötssmör. Sen ska jag sova.


Nattinatt på er

Ovido - Quiz & Flashcards