Alla inlägg den 9 september 2009

Av Anne-Sofie - 9 september 2009 21:50

Det är jag det.


Kan inte förmå mig att hålla mig vaken när jag kommer hem från jobbet. Idag försökte jag verkligen. Jag fixade en massa trista grejjer som jag inte kommit mig för tidigare, sen var jag på uppiggande (trodde jag) hund promenad i solskenet. Sen däckade jag och sov över två timmar med ett djur på varje sida om mig i sängen. Fan, måste ta tag i dessa dåliga vanor nu, blir ju skitkonstigt sen när man ska sova på kvällen.


Nu sitter jag i alla fall i sängen redo för natten och tänker tvångs sova tidigt. Synd att jag lyssnat på alla Nesser´s ljudböcker redan, han är min favorit författare men även ett utmärkt sömnpiller när det är han själv som läser upp böckerna. Inte för att han har en tråkig röst utan för att han låter så lugn och avslappnad, haha=)


Man ser mycket märkligt när man åker miltals genom de djupa mörka skogarna till arbetet tidiga morgnar. Imorse pilade en rultig grävlig några meter framför bilen så att jag fick tvärstanna. Några sekunder senare stod någonting som måste ha varit en häger eller trana(?) ensam mitt på vägen och glodde.  Jag stannade och försökte febrilt få fram mobilkameran för att dokumentera detta men han flög sin kos innan min sega mobil han reagera. Typiskt.


Nu är det bara 16 dagar kvar till lön!Guld i mun


kram å nattinatt på er

Ovido - Quiz & Flashcards