Alla inlägg den 29 september 2009

Av Anne-Sofie - 29 september 2009 19:52

Idag är det inte roligt. Har ont i magen som en apa. Kan det vara magkatarr? Jag vet inte, dock vet jag att jag har gått omkring som en fällkniv sen i eftermiddags, då det gör för ont att sträcka ut sig och gå rakt. Nu sitter jag i sängen och tänker stanna här tills imorgon bitti när det är dags att gå upp. Kan ICKE vara hemma sjuk från jobbet imorgon, alldeles för mycket att göra. Dessutom ska jag ju på boxercise på kvällen med Malin, och det tänker jag inte missa. Nä, magen får fan ta och skärpa till sig nu.


I helgen ska jag kanske åka och hämta en sadel på öppetköp. En Prestige Hippos Dressage, hoppas verkligen den passar för det är fina sadlar. En sådan kan man ändra bomvidd och stoppning på när hästen ändrar ryggform. För det kommer hästen att göra. Det är såpass bra kvalitet på Prestige sadlarna så att det är värt att lägga lite extra på att anpassa den så att man kan behålla den. Så håll tummarna nu att den passar!Glad


Nu ska jag slösurfa lite innan jag somnar, kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards