Alla inlägg den 5 september 2009

Av Anne-Sofie - 5 september 2009 01:25

Och jag är vaken. Det är ju trots allt fredag natt.


Har nyss kommit hem från en trevlig kväll med god mat/godis och en bra film. Och trevligt sällskap såklart=) Jag var rätt trött, men efter bilresan hem känner jag mig hyfsat pigg igen.


Tänkte somna till senaste ljudboken men först måste jag bara sätta in lite roliga bilder jag tog på Elli idag, hihi=)


Hon halvsomnade lutandes mot mitt ben när jag satt i soffan i eftermiddags. Hon var så avslappnad att hon hade munnen halvöppen och visade undertänderna. Jag tyckte dessa var så små och söta så jag var tvungen att titta hur "över" tänderna såg ut och då fastnade hennes läpp, men det orkade hon inte bry sig om=) Var bara tvungen att fota


Photogenic? Nä, inte idag..men hon ser nöjd ut med att sitta hos matte och slappa i alla fall.


Närbild


*skrattar* 

Hon är egentligen världens sötaste, min ellis, men alla kan väl ha en dålig dag, eller?=)


Godnatt



Ovido - Quiz & Flashcards