Alla inlägg den 27 september 2009

Av Anne-Sofie - 27 september 2009 00:36

Har precis kommit hem från mammas födelsedags fest, var jätte trevligt och roligt att träffa mormor, morfar, moster och hennes man. Massor med god mat var det också=) Jag är proppmätt fortfarande, haha=) Jag tog lite bilder med Malins kamera, sätter in dem så fort jag får tag på den.

Jag hann fota min nya tröja/klänning. Har inte haft så mycket bilder på senaste tiden har jag märkt, så här kommer en


Har mina turkosa örhängen som jag inte ens använt föränn nu, passade ganska bra tycker jag. Och naturligtvis är det ett litet djur i bakgrunden, en katt den här gången.

 


Velar och velar angående mitt nästa sadelköp, men det lutar starkt åt en Lexington. Det enda som hindrar mig är pengarna. Jag har råd att köpa den kontant, men det tar verkligen emot att göra av med så stora summor pengar. Speciellt när jag levt relativt snålt i ett helt år. Men jag måste ju ha en sadel om jag ska rida och just nu är denna sadel mitt bästa alternativ...


Imorgon får jag sovmorgon, underbart härligt!!=D Ska sova ut riktigt ordentligt.


kram å gonatt på er


Bjussar på en till bild tagen från bilen en tidig morgon på väg till jobbet. Tyckte det var så vackert att jag var tvungen att stanna och fota. Till och med min kassa mobilkamera lyckades fånga detta. Ibland är jag glad att jag kör genom ödemarken varje dag. I stan får man aldrig se något sådant här.

 



Ovido - Quiz & Flashcards