Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 31 augusti 2009 23:17

Imorgon börjar allvaret igen. Jag ska börja jobba. Heltid. Ska bli rätt skoj, men ser inte fram emot de tidiga morgnarna, har ju blivit rätt bortskämd och vänt lite på dygnet igen. Men det bästa av allt är att jag kommer börja få ordentlig lön igen!=D Då kan jag börja leva normalt och slippa låna för att klara mig varje månad (tack för den, alfakassan. Er kan man verkligen lita på i alla väder...*arg!*)


Nä, nu måste jag få min skönhetssömn så jag orkar arbeta imorgon.


Kram&gonatt



Av Anne-Sofie - 31 augusti 2009 17:11

..är klar!

Min första någonsin =)


Så här blev den


Och så här ser den ut på


Blev rätt nöjd, men nu har jag skissat på en ny klänning som jag tänkte börja på snart.


Annars inget nytt idag änsålänge.


kram kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards