Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 26 augusti 2009 23:08

..precis så är det! Det är en ovanlig händelse, men ibland inträffar det=)

Snodde ihop en jacka/väst. Den är inte riktigt klar än, ska "finputsas" med lite detaljer, men måste bara köpa lite tillbehör. Den är bara ett prov, har aldrig sytt något mer avancerat än typ förkläde, fålla garniner mm. Men blev rätt ok iaf.


Fattas lite detaljer av svart sidenband (hade inget, måste köpa), kan matchas med oilka accosearer. 


Nu ska jag sätta igång med ett lite större projekt, det kliar i fingrarna=) Blir det bra sätter jag ut bilder om nån dag när det är klart.

Tog med en stor påse med tyger mm från mamma, så jag har materialet. Ser fram emot en hel natt vid symaskinen=) Ska brygga en kanna kaffe och imorgon kan jag sova så länge jag vill!


Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre, godnatt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards