Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 9 augusti 2009 22:09

Såg något trist nyss när jag körde hem. Längs 55:an i höjd med Säva brann det i en bil som stått vid vägkanten ett par dagar. Är väl någon som haft tråkigt och tänt eld på den. Stackars bilägaren.

Först blev jag rädd och trodde att det hänt en olycka när jag hörde expolsionerna, såg röken och elden och alla bilar som stod på vägrenen, men sen kom brandbilen och då förstod jag vad som hänt.


Idag har jag jobbat. Det var jobbigt. Inte min dag idag riktigt=/

Nu är jag i alla fall ledig ett par dagar. Ska passa på att vila upp mig och laga mat, baka/fylla frysen så jag slipper det sen när jag börjar jobba. Låter trist, men jag ska göra roliga saker också, hoppas jag=)


Kramar


Putte ställde motvilligt upp på fotografering igår:)

Ovido - Quiz & Flashcards