Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 13 augusti 2009 21:54

Det blev ju riktigt oväder med regn och åska så då känns det extra mysigt att sitta i soffan med värmeljus och dricka te och äta bullar. Sitter och kollar på kvarteret skatan, roligt=)

 


Imorgon jobbar jag så snart ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok (just nu Viveca Lärn, vi ses vid röda sten, riktigt humoristisk=)


Gonatt på er

Av Anne-Sofie - 13 augusti 2009 15:45

Gårdagens ridtur!


Vi red en stund på ridbanan, Nikke vaknade till liv när han fick trava, blev riktigt pigg ett tag!=) Han va jätte snäll och duktig!


Vi måste nog öva lite på våra poser, hehe=)


...och här en ännu värre


Längtar till jag kan börja rida Lillan igen..

Min plan är att om ett par veckor ta ut en equiterapeut för att känna igenom henne, sen köpa en ny sadel som passar henne och mig perfekt.

Sedan ska jag sätta igång henne superlugnt, som om hon vore en unghäst. Hoppas att detta hjälper och att hon håller i många år. Har ju föressten lovat att tävla henne i år, så hon måste bli frisk!


Fina hästen=D

 


Av Anne-Sofie - 13 augusti 2009 14:22

Ska jag gå till frissan och slinga håret!


Så här skulle jag vilja att det blev=)

 

Ovido - Quiz & Flashcards