Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 30 augusti 2009 20:41

Igår tog malin och jag oss i kragen och tyckte att det var hög tid för en kväll på stan. Sagt och gjort, jag åkte till Malins lägenhet i stan och där drack vi vin, flamsade och drack mer vin. Det finns många roliga foto bevis på detta men tyvärr är dom alla i Malins kamera. Håll utkik på hennes blogg! Min skit kamera kan bara ta tråkiga kort tyvärr=(


Det var en superkul kväll i alla fall, vi gick till Flustret och jag behövde inte visa leg. Har jag äntligen blivit vuxen? Eller var det bara vakten som kände igen mig efter mina år i krogsvängen? hmm.. tål att funderas på. 


Här är mina foton från kvällen!


Malin i fin klänning


Jag försöker posera *fniss*=) 

 

Malin visar hur man gör!

 

Vinet börjar verka och jag försöker förgäves fota hår/smink/outfit..inget av det syns dock speciellt bra.

 

Malin börjar också bli lite glad i mössan:)


..som sagt håll koll på Malins blogg för de skojjiga bilderna=)


Nu ska jag ta och fortsätta sy på klänningen jag håller på med. Inom kort får ni se resultatet!!:D


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards