Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 29 augusti 2009 01:02

Oj, denna månad har bloggen slagit sitt rekord i besökstatisktiken. Det är fortfarande ganska blygsamma siffror i blogg sammanhang, men kul att det är ett par stycken som läser den i alla fall =D Det är ju lite av en "envägs kommunikation" men ibland läggs det in kommentarer, jätte roligt=) Mer av det vill jag ha!!=)


Nu till resultatet av mitt kreativitets ryck-jackan jag sytt på hela dan igår:


..så här ser fodret på insidan ut


..och så här ser den ut på (sorry för suddig bild, måste skaffa mig nån som kan fota så jag slipper ta bilder i spegeln. Nån frivillig?=)

 


Vet inte säkert vad nästa projekt blir. Har funderat på matchande väska med neccesär samt en klänning. Vet inte vad jag ska börja med dock.. Men imorgon ska det inhandlas tyg!


Nu ska jag surfa efter lite inspiration, sov gott på er!

kramar


Ovido - Quiz & Flashcards