Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 19 augusti 2009 23:47

Somnade till en Ljudbok tidigare under kvällen. Håkan Nesser´s Alois, riktigt otäck. Med Nesser som uppläsare. Och fy vilka hemska drömmar jag drömde...handlade något om spöken och annat hemskt.


Var tvungen att titta på lite komedi serier på tv. Det hjälpte=)


Nu sitter jag i sängen med en kopp varm choklad med grädde och ska ge Nesser en chans till, är en riktigt bra bok (har läst den förut, men aldrig hört ljudboken) Hoppas jag slipper vakna av mardrömmar igen, hihi=)


Miss li är bäst. Tänkte att denna kunde vara passande ;)

Av Anne-Sofie - 19 augusti 2009 19:22

Har flyttat om lite i lägenheten. Sängen stod från början i vardagsrummet, men pga lutande golv=lutande säng hade jag svårt att sova så jag kavlade upp ärmarna och satte igång.


Det var jätte mysigt innan, men sover bättre nu.


Vardagsrummet utan säng (Elsa är såklart med på ett hörn)


Köksbordet fick bli skrivbord och står nu där sängen stod innan


Sängen står numera i köket. Ska sätta upp rumsavdelare i form av ljusa panelgardiner så småningom när ekonomin tillåter


Blev på det stora hela ganska nöjd!


När jag får pengar ska jag åka till ikea och shoppa lite=)

-------------------------------------------------------------------------------------------


Jag älskar hösten!


Helt underbart när det blir lite kallare friskare luft, men ändå är soligt, som idag! Äpplena börjar snart bli klara att plockas och göras äppelpaj av, mums!


Och det blir uthärdligt att köra bil(bastu) igen när man inte har ac, alla jävla mygg försvinner och hästarnas hösilage slutar att jäsa så man får kasta hälften.


Finns bara fördelar!



Ha en kanon kväll alla!=)

Av Anne-Sofie - 19 augusti 2009 14:31

Hittade denna sida nyss, riktigt rolig läsning!

www.bestofblocket.se


Sitter just nu och väntar på att veterinären ska komma och vaccinera Lillan.

När jag kommer hem ska jag lägga in lite bilder på nya inredningen hemma.


kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards