Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Anne-Sofie - 20 augusti 2009 23:50

Nu sitter mina extensions i igen!!

Känns bra


Börjar redan bli trist att vara ledig. Jag kan aldrig riktigt uppskatta ledighet om jag inte jobbar minst ett par dagar i veckan. 


Idag var jag faktiskt rätt så uttråkad.. Vill göra en massa roliga saker, jag har inte så höga krav. Typ gå ut, shoppa kläder (behövs verkligen!!), åka till ikea mm. Synd bara att allt kostar pengar när man inte har några sådana.


Snart är det helg och jag kommer att krypa ur skinnet om jag inte kommer på nåt roligt att göra. När jag får mina hett efterlängtade pengar ska jag i alla fall fira!


Igår blev jag erbjuden ett jobb, var tvungen att tacka nej då jag redan lovat bort mig till ett annat ställe. Lite synd, verkade vara ett roligt jobb. Men det är ju mitt nuvarande också. Fast på ett annat sätt.


Näpp, dags för sängen. Ska lyssna klart på "Alois"

Kram å godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards